Luptandu-ne sa ne imbunatatim capacitatea de memorare
Dacă sunteți un student de luptă pentru a studia pentru test major, sunt șanse veți descoperi aproape imediat că veți avea nevoie de ajutor din partea unor sfaturi pentru a face viața mai puțin dificil de studiu. O mulțime de studenți de toate vârstele se bucură de învățare exerciții de memorie. Profesorii vor face de multe ori un efort de a ajuta elevii lor de consilierea unor exerciții ei înșiși au folosit sau că le-au dobândit de la început să-i învețe.
Desigur, fiecare persoană trebuie să folosească orice le interesează. Lucrurile care lucrează pentru unii nu vor funcționa, în esență, pentru un alt. Această lecție a fost demonstrat în simplul act de predare un tânăr pentru a lega un pantof. Atenția lui poate fi aruncat din linie și să declanșeze probleme atunci când a cerut să încerce o nouă ultramoderne metoda de a fi predate. Eventual un părinte învață un proces diferit, sau poate bunica și bunicul cearta asupra a ceea ce este cel mai bine.
Copiii cu handicap de învățare trebuie să învețe abordări constructive pentru creșterea amintirile lor, care sunt structurate pentru a propriile capacități distincte. Un copil care se luptă ar putea avea nevoie să se asocieze anumite lucruri cu aceleași culori în mod regulat să-și amintească. Poate că au anumite configurații a le ajuta să ne amintim, sau mirosuri.
Ocazional profesorii folosesc o metodă de învățare, care este, spre deosebire de tatăl și mama anii. În cazul în care copilul cere părintelui ajutor la teme, o luptă s-ar putea dezvolta, deoarece părintele utilizează o tehnică alternativă pentru a obține rezultatul final identic. Acum, și din nou, dacă tânărul este predat niciodată să se certe cu părintele, acest lucru poate duce la o marcă slabă cu privire la activitatea care este predat. Acest lucru este în cazul în care uniformitatea și cooperarea este productiv în cadrul relatie mamă - profesor.