Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Noutati din Online
2 juin 2015

Caldura este innabusitoare si exagerata

De cand sunt in orasul acesta am avut parte de o vreme exagerat de calda, cu temperaturi extreme. Aproape ca frig hainele pe mine de cata caldura este. Am nevoie sa beau foarte multa apa zilnic, sa fiu atent la ce mananc, adica la alimentatie si sa ma plimb doar in anumite intervale orare.

Insa mai mult decat atat, este de asteptat ca in urmatoarele zile temperaturile sa creasca, ceea ce ar face respiratul si mai greu de intretinut. Asta ma impacienteaza si voi avea grija sa fiu pregatit pentru ce va urma. In sensul acesta mi-am cumparat un ventilator si o sa imi fac un mic stoc de apa minerala, ca sa ma hidratez corect si sa asimilez substante adecvate.

Publicité
Publicité
Commentaires
Noutati din Online
Publicité
Archives
Publicité