Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Noutati din Online
16 mai 2015

Cateva citate celebre

  1. "O mulțime de oameni sunt cântând despre modul greșit în lume este, și nu cred că toată lumea vrea să audă despre asta tot timpul." - Mariah Carey

  2. "Nu înțeleg totul de dating. Știu right off BAT, dacă mă interesează pe cineva, iar eu nu vreau ca ei să irosească banii pe mine și să-mă să mănânc dacă știu că nu sunt interesat de acea persoană. "- Britney Spears

  3. "Eu știu că am putea ucide cu adevărat pentru fiica mea. Știu că voi trai pentru ea, așa că eu sunt feroce atunci când este vorba în jos la ea. Și eu simt la fel despre soțul meu și familia mea. I 'm doar cu înverșunare de protecție. e ca, asta e vizuina mea și nimeni nu se pune cu bârlogul meu. "- Whitney Houston

  4. "Mama mi-a spus mereu să sărbătorim unicitatea tuturor. Îmi place cum sună." - Hilary Duff

  5. "Părinții mei au vrut ca eu să fiu un avocat. Dar eu nu cred că ar fi fost foarte fericit. Mi-ar fi în fața cântând juriului." - Jennifer Lopez

Publicité
Publicité
Commentaires
Noutati din Online
Publicité
Archives
Publicité